Werken bij Casa

Casa groeit en is regelmatig op zoek naar uitbreiding van het team. Wij zijn altijd op zoek naar oproepkrachten voor invalwerk.

Huidige vacatures:

Casa Toddlers zoekt een Nederlandstalige Pedagogish Medewerker!

Heb je altijd al met peuters willen werken?
Ben je gefascineerd door wat peuters allemaal kunnen doen?
Heb je een diep respect voor de unieke karakters van kinderen tussen 1 en 3 jaar?
Dan zoeken wij jou!

Lees de volledige vacature hier.

Voor meer informatie of te soliciteren stuur een mail naar hr@casaschool.nl.

Open sollicitaties

Lijkt het je leuk om bij Casa te werken? Spreekt onze visie je aan en denk je hieraan een bijdrage te kunnen leveren? Ben je daarnaast flexibel en vind je het leuk om in een bevlogen en enthousiast team aan het werk te gaan? Dan ontvangen wij graag jouw motivatie en cv via hr@casaschool.nl.

Leerkrachten dienen in bezit te zijn van een Montessori-diploma. Pedagogisch medewerkers moeten in het bezit zijn van een geldig diploma voor kinderopvang. Ook Engelse native speakers met een Europees paspoort en in het bezit van bovenstaande papieren zijn zeer welkom om te reageren.

Casa is:

• Een omgeving waar de internationale Montessori-benadering de primaire pijler is;
  • Een omgeving waar de driejarigen onderdeel zijn van de onderbouwgroep;
  • Een integraal Montessori-kindcentrum: we zijn open van 8:00 tot 18:00 uur, 50 weken per jaar;
  • Tweetalig (Nederlands en Engels) met een internationaal karakter.

Jij bent:

• Iemand die de ontwikkeling van het kind fascinerend vindt;
  • Iemand die zelf flexibel is en het fijn vindt om in teamverband te werken;
  • ​Iemand die de missie en visie van Casa onderschrijft;
  • Iemand die actief aan de Casa Community wil bijdragen.
  • Iemand die, indien je nog geen Montessori-opleiding gedaan hebt, de Montessori-training online gaat doen en op Casa aan de interne Montessori-begeleiding zal deelnemen.

Je ziet:

• Kinderen die voornamelijk individueel geconcentreerd werken;
  • Alle gebieden die ingericht zijn zoals Maria Montessori het beschreven heeft;
  • Kinderen die vrij bewegen naar een buitenruimte waar dieren en gereedschap zijn, een speellokaal en een atelier;
  • Een geordend aantrekkelijk klaslokaal van twee keer de normale grootte;
  • Meerdere volwassenen die de grote groepen kinderen begeleiden;
  • Kinderen die tussen de middag een warme maaltijd met elkaar eten.